Działając w celu powstrzymania rozprzestrzeniania się koronawirusa i ograniczania ryzyka zakażenia nim, Starosta Rzeszowski podjął decyzje dotyczące reorganizacji pracy Starostwa Powiatowego w Rzeszowie na czas epidemii.
Od dnia 16 marca Starostwo Powiatowe w Rzeszowie będzie nieczynne dla interesantów, natomiast nie przerywa pracy.
Kontakt z urzędnikami jest możliwy przede wszystkim elektronicznie lub telefonicznie.
Działa poczta elektroniczna oraz będzie odbierana poczta tradycyjna.
Na stronie internetowej Starostwa oraz BIP Starostwa dostępne są nr telefonów oraz adresy e-mail poszczególnych komórek organizacyjnych, z którymi należy się kontaktować.
Możliwe jest załatwianie spraw przez profil zaufany. Osoby, które go nie mają, mogą go potwierdzić za pośrednictwem bankowości elektronicznej, bez konieczności wizyty w urzędzie. Ta metoda pozwala wszcząć sprawę, a także składać pisma i większość wniosków wraz z załącznikami. Skargi i interwencje można zgłaszać także mailem.
Do pomieszczeń i budynków Starostwa wpuszczani będą jedynie pracownicy. Wszystkim pracownikom, dla których było to możliwe, przełożeni polecili pracę zdalną.
Kasa Starostwa będzie nieczynna.
Płatności można dokonywać bez prowizji w każdej placówce Banku Polskiej Spółdzielczości S.A.
98 1930 1187 2710 0718 8675 0001